gossaritexas.blogg.se

Vi är två gymnasie elever från Wilhelm Haglunds gymnasium, som kommer blogga om våran APL resa till Texas

Ny vecka på Sandvik

Tjena, 


Tjena,

jag fick order av chefen att kolla och skriva ner hur en på eftermiddags skiftet gjorde sitt arbete. Som sagt blev de eftermiddag de var intressant, han gör eller ska göra som alla fast så klart inte så de var intressant.

Kravan har idag börjat jobba med ett nytt program för honom det heter GSSII och experimenterat Excel. Enligt min syn verkar de som det gått väldigt bra för honom idag också.

Vi åt som vanligt med ingenjörerna dem tog oss till PaPPa, riktigt fint ställe jag tröck i mig tre feta revbensspjäll. Kravan tog en hamburgare han var så där nöjd.

Nu sitter vi snaskar på varsin Ben & Jerry’s riktig fräsch! 

allt från oss! Hare gött! 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Hanna
skriven :

Jag gillar att ni annammar den amerikanska matkulturen ordentligt. Har ni provat på något konstigt friterat än? Jag har hört att de fritterar typ allt i södern, snickers, smör mm.